nintendogsandcats

Alla inlägg under maj 2012

Av Chole Rose - 4 maj 2012 20:31

Hey   



Var ute och gick i skogen när jag ser en smutsig valp dricka ur en vatten pöl! Jag gick själv klart fram till den smutiga valp tiken som hoppade på mig =,O


 



Som ni ser hade valpen ett hals band vilket betyder att den har en ägare men jag kommer till det sen.



Jag tog hem valpen och gav den ma & duscha henne.  



  


Efter att jag hade duschat henne blev hon ovanligt fin =,O



Iaf hon var ren och mätt ringde jag till kenneln och frågade om någon valp hade rymmt från de, det hade det inte. Ringde till alla grannarna men ingen av de saknade en Toy pudel tik.


Till slut fick jag den galna iden att ringa till

ett känt Toy pudel kennel som nyligen har öppnat i Bevely hills (Jag bor i bevely hills i spelet) Det var tydligen från de valpen kom!



Valparna där är JÄTTE dyra!



Vi pratade ett tag i telefon, till slut kom vi fram till att valpen skulle stanna hos mig i natt oh förresten jag döpte henne till Betty   Vi bestämde att hon skulle få sova hos mig i natt och vi skulle prata mer imorgon.



Av Chole Rose - 4 maj 2012 20:29

Hey   



Rose & Chole är i hotellet över helgen om ni undrar.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards